18 augustus 2016

Missie & Visie

Over ons

Tekst-analyse is onderdeel van Feeddex. Feeddex is opgericht in 2001. Een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in het opzetten en faciliteren van het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken.

Feeddex werkt voor een verscheidenheid aan klanten, van groot tot klein in diverse sectoren, zowel nationaal als internationaal.

Wij werken samen met partners die onze oplossingen integreren in hun dienstverlening of producten.

Wij hebben een eigen webbased-applicatie (SAAS) ontwikkeld voor het verzamelen en direct rapporteren van feedback. De kracht van Feeddex is dat we zowel tools als begeleiding van specialisten bieden.

Missie & Visie

Wij geloven in de kracht van enthousiaste klanten. Klantenthousiasme is de overtreffende trap van klanttevredenheid. De enthousiaste klant gelooft heel sterk in het bedrijf, komt vaker terug en beveelt dit aan.

Feeddex ziet klantfeedback en regelmatige klantinteractie als belangrijkste drivers om klantenthousiasme te verhogen. Klantfeedback wordt onder ander door Feeddex onder ander verzameld door middel van verkregen antwoorden op open vragen.

Antwoorden, suggesties, opmerkingen en tips van klanten bevatten waardevolle informatie voor organisaties. Met tekstanalyse zet Feeddex deze voor de mens niet te verwerken hoeveelheid aan teksten om naar waardevolle management informatie. Op deze manier krijgen bedrijven meer inzicht in de wensen van hun klanten, waar de organisatie op kan inspelen en op deze manier haar klanttevredenheid te verheffen naar klantenthousiasme.